Μενού Κλείσιμο

Αριθμός απόφασης 411/2023

ΕΦΕΤΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Αριθμός απόφασης  411/2023

TO ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Αποτελούμενο από την Δικαστή, Κωνσταντίνα Παπαντωνίου Εφέτη και από τη Γραμματέα Κ.Σ.

Συνεδρίασε δημόσια στο ακροατήριό του την ……….., για να δικάσει την υπόθεση μεταξύ:

ΤΩΝ ΑΙΤΟΥΝΤΩΝ-ΚΑΘΩΝ Η ΑΝΤΑΙΤΗΣΗ: 1) …………, 2) ………… και 3)…………., από τους οποίους ο πρώτος παραστάθηκε στο ακροατήριο με την πληρεξούσια δικηγόρο του Μαρία Βιλλιώτη και οι λοιποί εκπροσωπήθηκαν από την ίδια πληρεξούσια δικηγόρο.

ΤΟΥ ΚΑΘΟΥ Η ΑΙΤΗΣΗ-ΑΝΤΑΙΤΟΥΝΤΟΣ: Δήμου Σαλαμίνας, νομίμως εκπροσωπούμενου με έδρα τη Σαλαμίνα, ο οποίος εκπροσωπήθηκε από τους πληρεξούσιους δικηγόρους του Ματθαίο Χαλκιαδάκη και Γεώργιο Παπανικολάου

Οι αιτούντες ζητούν να γίνει δεκτή η από 19.7.2021 και με αριθμό έκθεσης κατάθεσης ΓΑΚ/ΕΑΚ ……../2021 αίτησή τους με την οποία ζητούν να οριστεί προσωρινή τιμή μονάδας για το απαλλοτριούμενο ακίνητο συνιδιοκτησίας τους. Δικάσιμος για τη συζήτηση του ως άνω δικογράφου ορίστηκε η αναφερόμενη στην αρχή της παρούσας οπότε η υπόθεση που είχε εγγραφεί στο πινάκιο με αύξοντα αριθμό …. εκφωνήθηκε κατά τη σειρά της και συζητήθηκε,  με την ανταίτηση, που άσκησε ο καθού με τις έγγραφες προτάσεις του, αφού παραστάθηκαν οι διάδικοι, όπως παραπάνω αναφέρεται.

ΑΦΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ

ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΝΟΜΟ

Με την κρινόμενη από19.7.2021 (αρ. κατ. δικ.ΓΑΚ/ΕΑΚ/…../2021) αίτηση οι αιτούντες ζητούν: α) να καθορισθεί από το Δικαστήριο τούτο προσωρινή τιμή μονάδας αποζημίωσης στο ποσό των 200 ευρώ ανά τ.μ. αρχικά και μετά από παραδεκτό περιορισμό του αιτήματός τους, στο ποσό των 130 ευρώ ανά τ.μ. για εδαφική έκταση συνιδιοκτησίας τους, που βρίσκεται στην κτηματική περιφέρεια του Δήμου Σαλαμίνας Αττικής και απαλλοτριώθηκε αναγκαστικά, με την πράξη εφαρμογής του πολεοδομικού σχεδίου της περιοχής «………..» του Δήμου Σαλαμίνας Αττικής  και β) να καθοριστεί τιμή για τα επικείμενα ήτοι επτά ελαιόδενδρα, μια αμυγδαλιά και δυο ροδιές, στο ποσό των 500 ευρώ ανά δένδρο, ανεξαρτήτως είδους. Η αίτηση αρμόδια και παραδεκτά εισάγεται ενώπιον αυτού του Δικαστηρίου κατά την προκειμένη διαδικασία των άρθρων 19 ν. 2882/2001 (όπως οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 19 αντικαταστάθηκαν με την παρ. 11 του άρθρου 76 ν. 4146/2013). Για το παραδεκτό της συζήτησης  έχει τηρηθεί η απαιτούμενη προδικασία, που προβλέπεται από τις διατάξεις των άρθρων 15 και 17 ν. 2882/2001 (ΚΑΑΑ) και ειδικότερα προσκομίζονται: α) η με αριθμό 19/2007 πράξη εφαρμογής που κυρώθηκε με την με αριθμό 107826/1.3.2012 απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, νόμιμα καταχωρημένη στο αντίστοιχο ΚΑΕΚ του ακινήτου του Κτηματολογικού Γραφείου Σαλαμίνας με αρ……/29.7.2014, β)) το σχετικό κτηματολογικό διάγραμμα καθώς και ο κτηματολογικός πίνακας, στον οποίο εμφανίζονται οι εικαζόμενοι ιδιοκτήτες των απαλλοτριούμενων ακινήτων και το εμβαδόν κάθε ιδιοκτησίας (άρθρο 3 παρ. 1 ν. 2882/2001), γ) τα από 01 -12-2021 και με αριθμ. πρωτ. …./2021 πιστοποιητικά της Προϊστάμενης του Υποθηκοφυλακείου Σαλαμίνας, και από τα οποία προκύπτει, ότι επί των ακινήτων των αιτούντων δεν υφίσταται καμία πράξη εκποίησης, κανένα βάρος και καμία διεκδικητική ή κάποια άλλη αγωγή και δ) αντίγραφα των κτηματολογικών φύλλων των ιδιοκτησιών που απαλλοτριώνονται, από τα οποία προκύπτει, κατά περίπτωση,  η καταχώριση στο ως άνω Κτηματολογικό Γραφείο των πιο πάνω αποφάσεων, αλλά και η έλλειψη βαρών και διεκδικήσεων ε) η με αριθμό πρωτοκόλλου …../29.9.2022 βεβαίωση της Κτηματικής Υπηρεσίας Πειραιά Νήσων και Δυτικής Αττικής, περί μη συντάξεως έκθεσης εκτίμησης αξίας των υπό απαλλοτρίωση ακινήτων, λόγω αδυναμίας συγκρότησης της Επιτροπής κατ` άρθρο 15 παρ. 4 ν. 2882/2001.

Η αίτηση είναι νόμιμη, στηριζόμενη στις διατάξεις των άρθρων 17 του Συντάγματος, 13, 14, 15,  19 και 26 παρ. 1 και 3 ν. 2882/2001, 176 και 191 παρ. 2 Κ.Πολ.Δ. Επομένως, πρέπει, η αίτηση να ερευνηθεί περαιτέρω και ως προς την ουσιαστική της βασιμότητα. Ο παριστάμενος Δήμος Σαλαμίνας, καθ` ού η αίτηση, με δηλώσεις των πληρεξουσίων δικηγόρων του, που καταχωρήθηκαν στα πρακτικά δημόσιας συνεδρίασης του Δικαστηρίου αυτού και με τις έγγραφες προτάσεις του, ασκεί ανταίτηση και ζητεί να καθοριστεί η αναφερόμενη μικρότερη προσωρινή τιμή μονάδας αποζημίωσης από αυτήν της αίτησης για τα απαλλοτριούμενα ακίνητα και τα επικείμενα δένδρα. Η ανταίτηση, η οποία αφορά κεφάλαιο, για το οποίο έχει ασκηθεί η ένδικη αίτηση, ασκείται παραδεκτά και είναι νόμιμη, στηριζόμενη στις προαναφερθείσες διατάξεις. Επομένως, πρέπει, να ερευνηθεί κατ` ουσία, συνεκδικαζόμενη με την αίτηση, λόγω της πρόδηλης μεταξύ τους συνάφειας, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 18 παρ.1 εδ. β` του Ν. 2882/2001 και 246 του KΠολΔ.

Από τις ένορκες καταθέσεις των μαρτύρων των διαδίκων που εξετάστηκαν στο ακροατήριο του Δικαστηρίου τούτου και περιέχονται στα ταυτάριθμα με την παρούσα πρακτικά δημόσιας συνεδρίασής του, οι οποίοι έχουν ειδικές γνώσεις κατά την έννοια της διάταξης του άρθρου 19 παρ.9 εδ. τελ. Ν 2881/2001, την επισκόπηση των προσκομιζόμενων αποσπασμάτων  απεικονίσεων των ιδιοκτησιών των αιτούντων και της ευρύτερης περιοχής, των οποίων η γνησιότητα δεν αμφισβητείται, απ’ όλα τα έγγραφα, που προσκομίζουν και επικαλούνται οι διάδικοι, τα οποία λαμβάνονται υπόψη είτε προς άμεση απόδειξη είτε προς συναγωγή δικαστικών τεκμηρίων, χωρίς όμως η ρητή αναφορά ορισμένων εκ των ανωτέρω εγγράφων να προσδίδει σ` αυτά αυξημένη αποδεικτική δύναμη σε σχέση με τα λοιπά επικαλούμενα και προσκομιζόμενα από τους διαδίκους έγγραφα, για τα οποία δεν γίνεται ειδική για το καθένα μνεία, που είναι όμως ισοδύναμα και όλα ανεξαιρέτως συνεκτιμώνται για την ουσιαστική διάγνωση της ένδικης διαφοράς, καθώς και από τα διδάγματα της κοινής πείρας και λογικής, τα οποία λαμβάνει υπόψη του το Δικαστήριο αυτεπάγγελτα και χωρίς απόδειξη, αποδεικνύονται τα ακόλουθα: Με το από 29.11.1999 Προεδρικό Διάταγμα (ΦΕΚ 939 Δ´/1999) εγκρίθηκε το πολεοδομικό σχέδιο τμήματος της περιοχής «………..» του Δήμου Σαλαμίνας της ομώνυμης νήσου του νομού Αττικής. Ακολούθως, σε εφαρμογή του ως άνω πολεοδομικού σχεδίου στην εν λόγω περιοχή συντάχθηκε η υπ’ αρ. 19/2007 Πράξη Εφαρμογής, η οποία κυρώθηκε με την υπ’ αρ. Π107826/ 1.3.2012 απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, η οποία καταχωρήθηκε νόμιμα στο Κτηματολογικό Γραφείο Σαλαμίνας, στις 29.7.2014, με αριθμό καταχώρισης ……. Σύμφωνα με τον οικείο κτηματολογικό πίνακα, μεταξύ των ιδιοκτησιών, που απαλλοτριώνονται, περιλαμβάνονται τα αγροτεμάχια με κωδικούς αριθμούς κτηματολογικού πίνακα .., … και …. συνιδιοκτησίας των αιτούντων. Ειδικότερα, 1) Μια άμπελος με τα υπάρχοντα σε αυτήν εννέα ελαιόδενδρα κείμενη στη θέση …….. της κτηματικής περιφέρειας του Δήμου Σαλαμίνας, έκτασης 870 τ.μ. και βάσει νεότερης καταμέτρησης 936,09 τ.μ., που συνορεύει ανατολικά με πρώην ιδιοκτησία ………., και ήδη με ιδιωτική οδό και πέραν αυτής με ιδιοκτησία πρώην . ………, και ήδη διαφόρων, δυτικά με πρώην ιδιοκτησία ………… και ήδη …….., Βορείως με δημοτική οδό ………., επί πλευράς μήκους 9,40 μέτρων και νότια με πρώην ιδιοκτησία ……  και ήδη αγνώστου. Η ως άνω ιδιοκτησία βρίσκεται στα ΟΤ …. και …., και λόγω διχοτόμησής της έχει λάβει ΚΑΕΚ …. και ….. 2) Ενα αγρόκτημα έκτασης 2.870 τ.μ. με οκτώ ελαιόδενδρα  που υπάρχουν σε αυτό, κείμενη στη θέση …….. της κτηματικής περιφέρειας του Δήμου Σαλαμίνας, έκτασης 2. 870 τ.μ., που συνορεύει ανατολικά εν μέρει επί πλευράς μήκους 23,20 μ με ιδιοκτησία κληρονόμων ………… και εν μέρει επί πλευράς μήκους 14,20 μ. με ιδιοκτησία ….., δυτικά με ιδιωτική οδό επί της οποίας έχει πρόσοψη μήκους 35,50 μ. νότια με αγροτική οδό επί της οποίας έχει πρόσοψη μήκους 82 μ. και βορείως επί πλευράς μήκους 79,75 μέτρων με πρώην κλρονόμους ……… και ήδη αγνώστων. Δυνάμει του με αριθμό ……./2006 πωλητηρίου συμβολαίου, που συνέταξε η Συμβολαιογράφος Σαλαμίνας …….., νόμιμα μεταγεγραμμένου, οι αιτούντες μεταβίβασαν λόγω πώλησης στον ……….., τμήμα του ως άνω ακινήτου έκτασης 838,40 τ.μ.. Λόγω της μεταβίβασης αυτής, η ιδιοκτησία των αιτούντων έχει πλέον εμβαδό 1.861 τ.μ. βρίσκεται στο ΟΤ …. και έχει λάβει ΚΑΕΚ …. Σύμφωνα με τον πίνακα της με αριθμό …../2007 πράξης εφαρμογής, οι ιδιοκτησίες με αριθμούς …., …. και ….. είχαν αρχικά επιφάνεια 2.797,25 τ.μ. από τα οποία ρυμοτομήθηκαν για την δημιουργία κοινόχρηστων και κοινοφελών χώρων 695,37 τ.μ., αποδόθηκαν από την ιδιοκτησία με αριθμό κτηματογράφησης ….. προς την ιδιοκτησία των αιτούντων με αριθμό κτηματογράφησης …  ως οφειλόμενη εισφορά γης 52,93 τ.μ., και οι αιτούντες έλαβαν τις τελικές ιδιοκτησίες με αριθμούς κτηματογράφησης …,… και …, επιφανείας 1.222,56 τ.μ., 712,33 τ.μ. και 393,35 τ.μ. αντίστοιχα. Ετσι, από το σύνολο των ιδιοκτησιών με φερόμενους ιδιοκτήτες τους αιτούντες και με υπόχρεο σε αποζημίωση τον καθού, αφαιρούμενης από την αρχική έκταση της εισφοράς σε γη εμβαδού 365,18 τ.μ. απομένουν 330,30 τ.μ. προς αποζημίωση.  Τα ακίνητα βρίσκονται στην περιοχή …………., το μεν πρώτο που φέρει δυο αριθμούς ΚΑΕΚ, πλησίον της συμβολής των οδών …….. και ……., σε απόσταση 400 μέτρων περίπου από την παραλία του ………… Το δεύτερο ακίνητο έχει πρόσοψη επί της οδού …., σε απόσταση 200 μέτρων από την παραλία του ………….  Στην εν γένει περιοχή βρίσκονται κυρίως παλαιές παραθεριστικές κατοικίες κατασκευής ετών 1970-1980 αλλά και κάποιες νεόδμητες. Η περιοχή διαθέτει όλα τα δίκτυα κοινής ωφέλειας και δίκτυο αποχέτευσης, επιπλέον δε, συγκοινωνία με τοπικά λεωφορεία για τη μετακίνηση των κατοίκων από και προς το κέντρο της Σαλαμίνας, με ωριαία όμως συχνότητα δρομολογίων αλλά και σε άλλες περιοχές του νησιού, όπως Αιάντειο και Κακή Βίγλα Σαλαμίνας. Έχει καλό οδικό δίκτυο, βρίσκεται σε απόσταση 4,5 χιλιομέτρων από το πορθμείο της Φανερωμένης, που συνδέει τη Σαλαμίνα με τα Μέγαρα, 2,3 χιλιόμετρα από το Κέντρο Υγείας Σαλαμίνας και 3 χιλιόμετρα περίπου από την πόλη της Σαλαμίνας.. Διαθετει μινι μαρκετ (….) υπεραγορά τροφίμων (…..) σε απόσταση 200 και 400 μέτρων περίπου από τα απαλλοτριούμενα ακίνητα, ενώ διαθέτει τραπεζικά καταστήματα, ΑΤΜ και φαρμακείο. Η κίνηση τους θερινούς μήνες είναι αυξημένη, λόγω της άμεσης πρόσβασης στην παραλία του ………, όπου επιτρέπεται η κολύμβηση και όπου λειτουργούν εστιατόρια και καφετέριες. Ο συντελεστής δόμησης στην περιοχή ανέρχεται σε 0,4 δηλαδή στο ήμισυ εκείνου που κατά κανόνα ισχύει στην πόλη της Σαλαμίνας, ενώ και τα δυο ακίνητα είναι οικοδομήσιμα. Οι αιτούντες, με την αίτησή τους, προσδιορίζουν την εμπορική αξία των ακινήτων συνιδιοκτησίας τους στο ποσό των  130 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, εκτίμηση με την οποία συμφωνεί και ο μάρτυράς τους, μεσίτης ακινήτων, που εξετάστηκε στο ακροατήριο. Ακόμα, οι αιτούντες επικαλούνται και προσκομίζουν ως συγκριτικά στοιχεία: α) το με αριθμό …./29.12.2006 συμβόλαιο αγοραπωλησίας που συνέταξε η Συμβολαιογράφος Σαλαμίνας ………, δυνάμει του οποίου πώλησαν ακίνητο ιδιοκτησίας τους στο ΟΤ …… της ίδιας περιοχής, έκτασης 838,40 τ.μ.,  έναντι τιμήματος 55.000 ευρώ  και με αντικειμενική αξία 143.225, ήτοι τιμή πώλησης 65,6 ευρώ ανά τ.μ. και με αντικειμενική αξία 170 ευρώ ανά τ.μ. και β) το από 21.9.2011 απόσπασμα συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Σαλαμίνας, το οποίο με την με αριθμό 332/2011 απόφασή του, καθόρισε ως τιμή εισφοράς σε χρήμα στις ιδιοκτησίες που έχουν πρόσωπο επί της Λεωφόρου …, … και ……, στην περιοχή της …. …, πλησίον της επίδικης, το ποσό των 120 ευρώ ανά τ.μ. και για τα οικόπεδα της υπόλοιπης περιοχής το ποσό των 90 ευρώ ανά τ.μ. Ως προς τις τιμές των επικείμενων καθόρισε το ποσό των 175 ευρώ για τις ελιές, το ποσό των 93 ευρώ για τις αμυγδαλιές και το ποσό των 23 ευρώ για τις ροδιές. Ο καθού ισχυρίζεται με την ανταίτησή του, ότι η προσωρινή τιμή μονάδας πρέπει να οριστεί στο ποσό των 70 ευρώ ανά τ.μ. για το έδαφος και στο ποσό των 300 ευρώ ανά δένδρο, ενώ η μάρτυρας ανταπόδειξης πολιτικός- μηχανικός, στο τοπογραφικό τμήμα του καθού εκτιμά την αξία των ακινήτων σε 70-80 ευρώ ανά τ.μ. Περαιτέρω, ο καθού επικαλείται  και προσκομίζει ως συγκριτικά στοιχεία α) την με αριθμό 484/2018 απόφαση του Μονομελούς Εφετείου Πειραιώς, με την οποία  ως προσωρινή τιμή μονάδας αποζημίωσης, για ακίνητο ευρισκόμενο στην ίδια περιοχή, ορίστηκε το ποσό των 80 ευρώ (με κρίσιμο χρόνο την 17-5-2018) β) την με αριθμό  756/2022 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά, με την οποία, ως προσωρινή τιμή μονάδας αποζημίωσης, για ακίνητο ευρισκόμενο στην περιοχή …….. Σαλαμίνας, ορίστηκε το ποσό των 80 ευρώ (με κρίσιμο χρόνο την 20-9-2021) ανά τετραγωνικό μέτρο. Πλέον υφίσταται στην περιοχή σύστημα αντικειμενικών αξιών (ΦΕΚ 2375Β/7.6.2021) που ισχύει από 1.1.2022 και σύμφωνα με αυτό η τιμή ζώνης της περιοχής όπου κείται το επίδικο ανέρχεται σε 700 ευρώ ανά τ.μ. εδάφους ενώ η αντικειμενική αξία του ακινήτου υπολογίστηκε από την Κτηματική Υπηρεσία Πειραιά –Νήσων, στο ποσό των 47,49 ευρώ ανά τ.μ., χωρίς να εξηγεί όμως, πώς έφτασε στο συμπέρασμα αυτό.  Σημειώνεται, ότι δεν υπάρχει εκτίμηση της αγοραίας αξίας του επιδίκου ακινήτου από την εκτιμητική επιτροπή του άρθρου 15 του ν. 2882/2001, καθώς η τελευταία δεν συγκροτήθηκε. Από όλα τα ανωτέρω αποδεικτικά μέσα, εκτιμώμενα βάσει της προσφορότητάς τους, και επιπλέον λαμβάνοντας υπόψη ότι η αγορά ακινήτων μετά το έτος 2009 είχε πτωτική τάση, έχοντας όμως επανακάμψει σημαντικά μετά το έτος 2020, αποδεικνύεται ότι η αγοραία αξία των απαλλοτριωθέντων, λόγω ρυμοτομίας, ακινήτων, για τα οποία υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης ο καθ` ου η αίτηση, κατά τον κρίσιμο χρόνο της προκειμένης συζητήσεως για τον προσωρινό προσδιορισμό αποζημιώσεως ενώπιον του Δικαστηρίου τούτου (6-10-2022), με βάση τις υπάρχουσες οικονομικές και νομισματικές συνθήκες, χωρίς να υπολογισθεί η τυχόν ανατίμηση ή υποτίμηση, που επέρχεται λόγω της εξαγγελίας της απαλλοτρίωσης ή της εκτέλεσης του έργου της ρυμοτόμησης, κατά συνέπεια δε και η πλήρης οφειλομένη για την ίδια έκταση αποζημίωση, δηλαδή εκείνη με την οποία ο δικαιούχος μπορεί να αντικαταστήσει το απαλλοτριούμενο με άλλο ισάξιο ακίνητο (ΟλΑΠ 13 και 17/2000, ΕλλΔνη 41/2000.950 και 958), ανέρχεται στο ποσό των 100 ευρώ το τετραγωνικό μέτρο. Ενώ η αξία εκάστου δένδρου πρέπει να οριστεί στο ποσό των 300 ευρώ, κατ αποδοχή της ανταίτησης, αφού ο μάρτυρας των αιτούντων δεν είχε σχετικές γνώσεις προκειμένου να προσδιορίσει την αξία τους, ούτε οι αιτούντες προσκόμισαν κάποιο άλλο αποδεικτικό μέσο. Κατ’ ακολουθίαν των όσων ανωτέρω εκτέθηκαν, πρέπει, να γίνουν εν μέρει δεκτές ως βάσιμες και κατ’ ουσία η αίτηση και η ασκηθείσα ανταίτηση και α) να καθοριστεί η προσωρινή τιμή μονάδας αποζημίωσης των ως άνω ρυμοτομούμενων ακινήτων στο ποσό των 100 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο και η αποζημίωση για τα δένδρα που προαναφέρθηκαν στο ποσό των 300 ευρώ για έκαστο. Τέλος, τα δικαστικά έξοδα βαρύνουν τον υπόχρεο σε καταβολή της αποζημίωσης καθ` ου η αίτηση, αλλά πρέπει, να του επιβληθούν μειωμένα κατά το ήμισυ ως προς την αμοιβή της πληρεξούσιας δικηγόρου των αιτούντων – δικαιούχων της αποζημίωσης, αφού ο καθ` ου Δήμος υπάγεται στην Γενική Κυβέρνηση (κατ` άρθρο 1 Β του Κώδικα Δημοσίου Λογιστικού), σύμφωνα με το άρθρο 18 παρ. 4 ν. 2882/2001, όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του με το άρθρο 130 παρ. 1 και 2 ν. 4070/2012 (ΑΠ 440/2017 ΝΟΜΟΣ).

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ

ΣΥΝΕΚΔΙΚΑΖΕΙ αντιμωλία των διαδίκων την αίτηση και την ανταίτηση.

ΔΕΧΕΤΑΙ εν μέρει αυτές.

ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ την προσωρινή τιμή μονάδος αποζημίωσης των ακινήτων με κωδικούς αριθμούς κτηματογράφησης …., …. και …. που μνημονεύονται στο σκεπτικό και βρίσκονται στη θέση «……….» Σαλαμίνας, οι οποίες ρυμοτομήθηκαν με την με αριθμό 19/2007 Πράξη  Εφαρμογής, που κυρώθηκε με την  Π107826/ 1.3.2012 απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής, α) για το έδαφος στο ποσό των εκατό (100) ευρώ ανά τ.μ. και β) για κάθε δένδρο στο ποσό των τριακοσίων (300) ευρώ

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ τον καθ` ου η αίτηση – ανταιτούντα στην καταβολή της δικαστικής δαπάνης των αιτούντων – καθ`ών η ανταίτηση δικαιούχων της αποζημίωσης, την οποία προσδιορίζει: α) σε 400 ευρώ για την παράσταση της πληρεξούσιας δικηγόρου των αιτούντων και τα λοιπά έξοδα και β) σε ποσοστό ένα κόμμα πέντε τοις εκατό (1,5 %) επί του ποσού της καταβληθείσας αποζημίωσης, για αμοιβή της ιδίας πληρεξούσιας δικηγόρου για την αίτηση και τις προτάσεις της επί της ως άνω καθορισθείσας αποζημίωσης.

ΚΡΙΘΗΚΕ, αποφασίσθηκε και δημοσιεύθηκε στον Πειραιά, σε έκτακτη, δημόσια στο ακροατήριό του συνεδρίαση, στις  28.7.2023, χωρίς την παρουσία των διαδίκων και των πληρεξουσίων δικηγόρων τους.

Η ΔΙΚΑΣΤΗΣ                                                                            Η ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ